Menu

3918

Statystyki

Sudety 2017

Dnia 14.08 rano zebraliśmy się wszyscy na parkingu koło kościoła w Pieszkowie skąd wyjechaliśmy na wycieczke w Sudety. Dojechaliśmy na nocleg, który był w Bolesławowie, wczesnym wieczorem. Po kolacji wszyscy rozeszli się do swoich pokoi. Następnego dnia rano po śniadaniu i porannej mszy wyruszyliśmy w góry, a dokładnie na Czarną Górę. Doszliśmy na szczyt w niecałą godzinę odmawiając po drodze 2 tajemnice różańca. Z Czarnej Góry poszliśmy drogą prowadzącą przez inne szczyty do schroniska na Śnierzniku. Po odpoczynku na Śnierzniku zeszliśmy innym szlakiem prosto do autobusu, który już czekał aby zawieźć nas do miejsca noclegu. Po zjedzniu obiadokolacji każdy miał czas dla siebie na odpoczynek lub inne zajęcia. Kolejnego dnia pojechaliśmy do kopalni Uranu. Zwiedzając to miejsce byliśmy podzieleni na dwie grupy. Gdy już wszyscy wyszliśmy, każdy miał możliwość zakupienia pamiątek. Po zakupach poszliśmy w stronę autobusu, a kto miał ochotę na szlachetne kamienie, mógł zboczyć z drogi na małe poszukiwania. Gdy już wszyscy zebrali się w autobusie, pojechaliśmy do naszego noclegu na obiad. Resztę dnia spędziliśmy w Bolesławowie, każdy tak jak chciał. Wieczorem odbyła się Msza Święta i kolacja. Nazajutrz wybraliśmy się do stolicy Czech, czyli Pragi. Każdy miał tam czas wolny i mógł go wykorzystać na własny sposób. Byliśmy tam cały dzień, dopiero późnym popołudniem wyjechaliśmy w drogę powrotną. Nocą dojechaliśmy do Bolesławowa, gdzie czekał na nas posiłek. Przedostatniego dnia rano pojechaliśmy zwiedzać Twierdzę w Kłodzku. Jest to bardzo ciekawa, zabytkowa budowla. Zwiedzaliśmy podziemia jak i część górną twierdzy. Po zwiedzaniu pojechaliśmy na obiad a następnie do Złotego Stoku. Czekała tam na nas Kopalnia Złota, którą oczywiście zwiedziliśmy. Po kopalni, na ministrantów którzy byli wyróżnieni czekała bardzo fajna nagroda, a mianowicie przejście parku linowego. Niektórzy także odważyli się na zjazdy największymi tyrolkami w Europie. Później wszyscy zebraliśmy się i razem poszliśmy do autobusu, który zawiózł nas na kolacje i nocleg do Bolesławowa. I tak zakończył się ostatni dzień naszego pobytu w Sudetach, ponieważ nastęnego dnia o 10.00 rano opuściliśmy to miejsce. Po całym dniu jazdy dotarliśmy do Pieszkowa, gdzie czekali już na dzieci i młodzież ich rodzice. Wyjazd był bardzo udany:).

Galeria

Pogoda

Zegar

Sonda

Jak często modlisz się do Ducha ¦więtego?