Menu

Liczba wyświetleń strony:
6065

Statystyki

W dniach 14- 18 lipca br. odbyła się pielgrzymka autokarowa do Lwowa oraz w Bieszczady. Pierwszego dnia, mimo wielu godzin jazdy, udało się nam zwiedzić śliczny kościół w Łańcucie- Sanktuarium Matki Bożej Szkaplerznej, gdzie także uczestniczyliśmy we Mszy Św. Drugi i trzeci dzień pielgrzymki poświęciliśmy na zwiedzanie i podziwianie starego , książęcego Lwowa. Zwiedziliśmy między innymi: Cmentarz Łyczakowski, na którym spoczywa ciało Marii Konopnickiej, Wojciecha Kętrzyńskiego, Ordona. Wschodnią częścią tego cmentarza  jest Cmentarz Orląt Lwowskich. Zwiedziliśmy także Katedrę Łacińską ( odprawialiśmy tam Mszę Św.), Katedrę Ormiańską, Górę Zamkową, z której widać  piękną panoramę miasta, Cerkwie Św. Krzysztofa, Św. Jerzego, Św. Mikołaja, Kościół Przemienienia Pańskiego oraz chodzilismy ulicami Lwowa. Czwartego dnia podziwialiśmy piękno naszych Bieszczad. Zatrzymaliśmy się w Zamku z pięknymi ogrodami w Krasiczynie, zachwycaliśmy się ładnymi widokami z zapory solińskiej. Każdy miał czas na kupienie pamiątek, zrobienie zdjęć, wypicie kawy. Dzień zakończyliśmy Mszą Św. w Sanktuarium Męki Pańskiej i Matki Bożej Kalwaryjskiej w Kalwarii Pacławskiej. W drodze powrotnej do Pieszkowa zatrzymaliśmy się na posiłek w restauracji Bieda. Nazwa lokalu może mylić, ale nikt z naszych pielgrzymów nie wyszedł głodny :-) Ta pielgrzymka na długo zostanie w naszej pamięci.

Pielgrzymi przed kościołem w Łańcucie

Lwowska opera

Przy jednym z grobów na Cmentarzu Łyczakowskim

Zasłuchani pielgrzymi w historię cmentarza

Cmentarz Orląt Lwowskich

Pogoda

Zegar

Sonda

Jak często modlisz się do Ducha Świętego?