Menu

Liczba wyświetleń strony:
7531

Statystyki

W dniach 20-28 sierpnia odbywa się wycieczka do Niemiec młodzieży z Pieszkowa i Mniejszości Niemieckiej.Podróż trwała 24 godziny.Po drodze zwiedzaliśmy Norymbergię.

Podróż nas tak wymęczyła że mimo pięknej Norymbergii najmilsza była chwila na ławce

22 sierpnia trochę odpoczęliśmy po długiej podróży.Mogliśmy zatem zwiedzać piękne miejsca w pobliżu Langau. Byliśmy w jednym z pięciu zamków osadzonych na alpejskich szczytach.Mieliśmy spacer do Wisekirche z pięknym barokowym kościołem.

22.VIII

23.VIII.

Kolejny dzień wycieczki na Bawarię to zwiedzanie Oberammergau.Miejscowość znana z Misterium Męki Pańskiej.Domy w miasteczku obfitują w piękne malowidła głównie o tematyce religijnej.Następnie udaliśmy się do pałacu Linderhof ,  gdzie znajduje się neobarokowy pałac w regionie Oberammergau. Jest jednym z trzech zamków króla Ludwika I. Następnie zjedliśmy przygotowany prowiant już w Austrii u podnóża alpejskich gór,nad jeziorem w Plansee.Przepiękne widoki towarzyszyły podróży do klasztoru Ettal. Do kościoła w Rottenbuch dotarli już tylko ksiądz Leszek z Alicją Rochoń.Pozostali wrócili do miejsca zakwaterowania mając na ten dzień dość atrakcji.Wieczór to okazja do gier i zabaw.

23.VIII.galeria

24.VIII.

Środa to trochę dłuższy wyjazd z  miejsca noclegu.Najpierw mieliśmy postój w Alteesing na zjedzenie przygotowanych kanapek.Potem zatrzymaliśmy się koło Weihermule.Zamek w Rosenburg to główna atrakcja tego dnia.Mogliśmy tam oglądać pokazy z ptakami szponiastymi i oglądać muzeum ze zwierzętami tego rejonu żyjącymi teraz lub w dawnych stuleciach. na koniec pomodliliśmy się w klasztorze w Weltenberg i tam zjedliśmy kolację.

24.VIII. galeria

25.VIII.

Kolejny dzień pobytu młodzieży to zwiedzanie Monachium.Miasto ma wiele atrakcji do zwiedzania więc nie ma mowy o zwiedzeniu nawet większości.Przeszliśmy ulicami wokół Marienplatz zwiedzając okoliczne zabytki:kościół św.Michała Anioła,Katedra Najświętszej Maryii Panny,Nowy Ratusz,Angielskie Ogrody i Muzeum BMW.

25.VIII.galeria

Powrót

Ostatni dzień zwiedzania Bawarii to wycieczka do Augsburga.Zwiedzanie zabytków i spacer po starówce oraz ostatnie zakupy przed powrotem do Polski.Wieczorem mieliśmy ognisko.

26.VIII.galeria

Pogoda

Zegar

Sonda

Jak często modlisz się do Ducha Świętego?